Vi pakker så hurtigt vi kan, i den rækkefølge ordrene kommer. Men vi kan ikke love dag til dag levering.

Har du spørgsmål: Ring til os på 47 51 20 47



Modtager jeg en ordrebekræftelse.

Du vil altid modtage en ordrebekræftelse ved afslutning af dit køb - den bliver sendt til den e-mail-adresse du har indtastet.


Kan jeg få varer sendt til en anden adresse.

Ja, det er muligt at få varer sendt til anden adresse. I forbindelse med indtastning af leveringsoplysninger, skal du fjerne fluebenet ved "Levering til denne adresse" og indtaste den ønskede leveringsadresse.


Hvor lang leveringstid er der.

Vi skriver 1-2 dage som leveringstid, men som udgangspunkt forsøger vi at sende din ordre samme dag, som den er indleveret.

Der kan dog være restordre på nogle af vores produkter, og du vil få besked om det, hurtigst mulig.

Der må tages forbehold for udgåede varer, men også dette vil du få besked på, hurtig


Varerne bliver sendt med Post Danmark.

98 % af alle vores ordrer bliver afsendt samme dag som de bestilles. Enkelte ordrer vil tage lidt ekstra tid, hvis produktet er i restordre. 

Kontakt evt. kundeservice. Tlf.: 47 51 20 47


Jeg har ikke modtaget min pakke.

Oftest er grunden til det at kunden ikke har været hjemme på leveringstidspunktet og måske har overset sedlen fra Post Danmark i postkassen,

eller at postbuddet har glemt at ligge en seddel om at der er en pakke, ring derfor først til det lokale posthus og forhør om de har din pakke liggende.

Når pakken afsendes fra vores lager, sendes der et trackingnummer til kunden, som  bruges til at spore pakken med på www.postdanmark.dk.


Hvis jeg ikke er hjemme kan pakke buddet ligge pakken et andet sted.

Det kan han godt, men lige så snart pakken er afleveret efter dine anvisninger, kan hverken Dream-Shop eller pakke buddet drages til ansvar hvis du ikke modtager din pakke  


Kan jeg hente mine varer og undgå betaling af fragtomkostninger.

Ja du kan afhente de vare du har bestilt i butikken i Skibby, Ring venligst og hør hvornår de er klar til udlevering.

Kundeservice. Tlf.: 47 51 20 47

Butik:  Hovedgaden 4A, 4050 Skibby Sjælland.


Ordre ikke afhentet på posthuset indenfor tidsfristen?

Har du ikke afhenter din pakke indenfor tidsfristen på posthuset, beregner vi os et gebyr på 50 kr. for vores arbejde med Pakning og afsendelse af din ordre.



Midlertidig udsolgt.

Hvornår får i varen hjem igen? Varer som er udsolgte, og som vi får på lager igen, vil være mærket "midlertidig udsolgt". Kontakt kundeservice, hvis du vil vide, hvornår den er på lager igen. Du har så mulighed for at blive kontaktet, når det sker.

Farveforeskeld på vare.

Da bordpynt, stearinlys, servietter, og bordløbere, hele tiden bliver produceret og genoptrykt,
er det ikke altid muligt for producenten at ramme de samme farver 100 % hver eneste gang.
Alle farver er derfor vejledende Mindre farveforskelle kan forekomme.
 



Hvornår hæver I pengene på mit betalingskort.

Pengene bliver først hævet, når varen afsendes fra Dream-Shop


Hvor lang tid går der før jeg få penge tilbage for returvarer.

Normalt vil der gå 1-3 dage fra vi har modtaget varen retur.


Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet.

Du kan til enhver tid afmelde dig igen i forbindelse med modtagelse af nyhedsbrevet, ellers send besked til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. så bliver du afmeldt med samme


Hvornår får jeg svar på min mail.

Du vil normalt modtage svar samme dag, som du har afsendt den.


Har I en fysisk butik.

Ja det har vi
 
Hovedgaden 4A
4050 Skibby
Sjælland


Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål.

Så send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Eller kontakte kundeservice Telefon 47 51 20 47 

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.
Læs mere Jeg accepterer cookies fra dette website
Accepter